donderdag 28 april 2011

Googelaars

Waarom? Geen idee. Maar ineens stuurt Google zomaar een berg bezoekers naar hier, ik zie dat aan het Google tellertje. Maar die bezoekers, dus, die zeggen niks. Helemaal niks! En ineens overvalt me de gedachte dat die bezoekers misschien gewoon betaald worden door Google om op een plaatje te klikken of zo, waardoor ze na honderd keer klikken een euro op hun bankrekening gestort krijgen. Niet dat het uitmaakt, hoor, jullie moesten eens weten hoe ik mijn geld zo nu en dan verdien, maar toch ben ik nieuwsgierig. Iemand commentaar?

11 opmerkingen:

Salty Letters zei

Wie het weet mag het zeggen.

Jen zei

ha, dat idee bekroop mij ook al bij m'n Flickr foto's... heb een paar keer gehad dat 1 en dezelfde foto op 1 dag meer dan 300 keer was bekeken.... iemand een F5 afwijkend vingertje met kassucces....??

Unknown zei

Lol, Ik kom hier via de knop : volgend blog :)

Monique zei

Ik kwam hier de 1e x via "next Blog". Je schrijfstijl staat me aan, en is prettig om te lezen.
vandaar dat ik ook af en toe weer terug kom!

Groetjes van Monique uit Canada.

Eric zei

Ik net als Cornelia en Monique

EFCE zei

Dank voor jullie commentaar tot zoverre! Nu weet ik in elk geval dat er niet een of ander klikrobot aan het werk is.

Nienke zei

Ik heb het zelfde als Cornelia, Monique en Ericva. Leuke schrijfstijl. Je zou zo naar de volkskrant kunnen!

EFCE zei

En natuurlijk ook bedankt voor jullie complimenten!

ultieme muziekrecensie zei

Ik was vanuit mijn eigen blog via "volgende blog" op de jouwe beland! Dus geen nood; gewoon toeval!:)

Lammert Bos zei

Ik kwam hier ook via volgende blog en heb tevens een Google adsense account. Als bezoekers dan op reclame klikken op je blog verdien jij eraan. Heb in drie maanden ca. 10 euro verdiend......kortom, over een jaar of zestig kan ik rentenieren :)

Groetjes,
Lammert

aagje75 zei

Je zou zó (terug?)naar De Volkskrant kunnen! (-: