vrijdag 16 januari 2009

RE: Wel godver...‏

SUBJECT: Wel godver…
Wel godver! Doe je wel even normaal alsjeblieft? We zouden open en eerlijk zijn. Over alles! Ik ga er vanuit dat je dat bent, maar dit zijn gewoon rare dingen.

RE: Wel godver...‏
Oh, hier word ik zo kwaad over! Hier moet jij mee ophouden, want daar kan ik slecht tegen!

RE: Wel godver...‏
Oh, zit het zo… Ja, logisch dan… Lieverd, ik zal het verkeerd gezien hebben. Dit is zo ontzettend 'not me'!!

RE: Wel godver...‏
‘Not me’?? Vind dit echt van de debiele. Kots kots kots!

RE: Wel godver...‏
Ben wat uit m'n evenwicht. Begrijp je daar helemaal niets van? Dat maakt t niet leuker maar misschien iets invoelbaarder.

RE: Wel godver...‏
Als je me niet gelooft, dan moet je dat zeggen en niet allemaal stomme dingen gaan denken. Ben ietsjes pietjes minder kwaad. Maar nog wel kwaad.

RE: Wel godver...‏
In elk geval is voor mij de mist nu weggetrokken en ik zie het weer helder. Klaar met die onzin, wat mij betreft.

RE: Wel godver...‏
Van niemand hou ik zoveel als van jou. Dat snap je toch wel? Dus dan ga ik toch niet…

RE: Wel godver...‏
Ja. Klaar, over, uit. Neuken?

RE: Wel godver...‏
Nou jaaaah, ben je gek geworden of zo?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo, uitgemokt?

EFCE zei

haha - als je bent wie ik denk dat je bent: dit is toch echt weer een heel ander verhaal:-)

Anoniem zei

dat 'ietsjes pietje minder kwaad' zette me op een dwaalspoor